Wycieczki

Magiczne i przygodowe – wycieczki samochodowe!

W czasie, w  którym chęci na podróże i przygody były duże – tak duże jak niechęć do trwonienia pieniędzy – postanowiliśmy wybrać się gdzieś niedaleko i skorzystać z tego, co mamy. Wyruszyliśmy więc autem, który miał nam służyć jako środek transportu, darmowy nocleg, czytelnia i restauracja 😉

Ale! Żeby ta wielofunkcyjność samochodu wspierała przyjemność z odbywania podróży – najpierw zabraliśmy się za porządki! Wynieśliśmy to, co zbędne, odkurzyliśmy, umyliśmy i diametralnie chęci do pakowania się wzrosły!

Przyszedł czas na drobne „urządzanie”. Materace, kocyki, śpiwory i poduszki zapewniły nam przyszły komfort podczas chłodniejszych  nocy. Na ściankach powiesiliśmy koszyczki na haczykach – które zapewniły łatwe przechowywanie przedmiotów, które warto mieć zawsze w pobliżu (chusteczki, kluczyki, telefony etc.), a światełka poskramiały w nocy ciemność oraz tworzyły nam magiczny, niezapomniany klimat!

Tym sposobem odbyliśmy krótkie wycieczki do Czech oraz Słowacji. Z przekąskami w środku ponosiliśmy jedynie koszty paliwa. Dni spędzaliśmy na cudownych szlakach, rozkoszując się wolnym czasem, nieśpiesznym spacerem, chwilami do namysłu i przyjemnością z zachwycających widoków.

Natomiast wieczory przeznaczone były na kąpiel w rzece/ w wodospadzie. Niby nic wielkiego, a jednak prysznic w lodowatej wodzie (zamiast w gorącej wannie) to niezapomniana atrakcja 😀 Po wieczornej toalecie obowiązkowo ognisko i kolacja!

A wieczory, spędzane w aucie, poświęcone na czytanie, przeglądanie map, na radość z bycia tu i teraz, na docenianie poczucia wolności – są i pozostaną wyjątkowymi przeżyciami.